Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Cei care au participat sau au urmărit ediţia de anul acesta a evenimentului Webstock, organizat de Evensys ştiu deja că a fost cam cel mai mare eveniment de până acum. Şi s-a văzut asta, în sensul că a fost un orar încărcat şi fooooarte multă lume. Dar o să revin şi la partea asta.

Evenimentul a început de dimineaţă, cam pe la 9 şi ceva, în clasica locaţie JW Marriott Bucureşti, cu o cafeluţă de la Mcdonald’s (e chiar bună să ştiţi), care m-a pregătit pentru evenimentul în sine, ca să zic aşa.

IMG_20170929_091816293

Cafeluţa din dotare

Mi-a plăcut mult speech-ul fotografului awesome Alex Gâlmeanu, odată pentru modalitatea calmă de a-şi exprima ideile, iar pe de altă parte pentru că ne-a transmis că fotografia se împleteşte atât cu filozofia, cu emoţia cât şi cu faptul că este variabilă în timp şi spaţiu. Cine ar fi putut spune asta mai frumos?

IMG_20170929_093415279

Alex Gâlmeanu

Următorul speech care mi-a plăcut în mod deosebit a fost al actorului Marius Manole – din nou a transmis mult, chiar dacă păreau cuvintele spuse în grabă, a reuşit, cred eu, să spună că munca, ambiţia şi curiozitatea te pot duce unde vrei tu.

IMG_20170929_110450157

Discuţia cu Marius Manole

Au mai fost câteva persoane cu idei interesante dar ei doi mi-au plăcut cel mai mult.

Această prezentare necesită JavaScript.

Printre lucrurile utile din cadrul acestui eveniment s-a numărat sesiunea de instagram talks, unde am aflat 7 chestii interesante legate de insta şi cum îti poţi crea un cont mai bun, adică cum îţi poţi atrage mai multe persoane în comunitate şi cum îţi poţi îmbunătăţi contentul.

Îmi pare rău totuşi că la un eveniment atât de drăguţ au venit foarte mulţi oameni care nu erau interesaţi de ceea ce se discuta, ci în mod special de mâncare şi concursuri. Când spun asta mă refer la persoanele care plecau la jumătatea sesiunii de talk pentru a ieşi afară şi înfuleca mâncare. E o lipsă de respect atât pentru cei care sunt interesaţi şi vor să înveţe ceva, cât mai ales pentru speakeri. Şi e păcat.

Chestia asta mi-a lăsat un gust amar. Sper ca ediţia viitoare #webstockro să fie altfel în ceea ce priveşte publicul.

Dar până atunci vă las câteva fotografii cu evenimentul de anul acesta.

O zi de toamnă cât mai relaxantă,

Mirela

