Etichete

, , , , , , , ,

Încerc să fiu cât mai sportivă pe blog şi să scriu mai mult. Asta înseamnă că sunt deschisă în faţa provocărilor, aşa încât vreau să #partikip la provocarea lansată pe Blogal, mai exact campania Jidvei.

Trebuie să aleg un vin cu care să împletesc o poveste şi pe care să o împărtăşesc cu voi.

În primul rând, ce vin să aleg? Din cele 8 tipuri din gama Mysterium și Owner’s Choice m-am gândit în primul rând să asociez vinul cu platoul de fructe de mare din imaginea de mai jos:

IMG_20170920_151612459

Yum, yummy yum!

“Fericitul câştigător” este Mysterium TR+SB, cu aspect limpede, culoare galben-verzui.

Câteva detalii tehnice (de pe website): are un miros de petale de trandafir alb, note de pepene galben, caisă, piersică, citrice.
Gust: pepene galben, caisă, piersică, lămâie, grapefruit; complexitate de arome.

OMG!

Deja parcă mă văd la o masă pe malul mării, cu apusul în faţă, muzică grecească în surdină, fructe de mare delicioase şi cu un pahar de vin aburind în mână, sorbind cu înghiţituri mici şi savurând gustul vinului cu note fructate şi miros de trandafir alb!

Cina perfectă!

Dar până atunci, e un must (de-abia am am cules via!) să mă aprovizionez şi cu alte soiuri din magazinul online: http://shop.jidvei.ro/, doar asa, pentru diversitate. Mă aştept la multe suprize plăcute şi aromate!

Noroc,

Mirela

 

