Etichete

, , , , , , , , , ,

Mancare, pasiune, retete misto si discutii aprinse. Cam asa a fost la Food Bloggers 2017, editia de vara.

In cadrul acestei editii, programul a fost constituit din 3 teme principale si intre discutii au fost pauze de cafea/pranz, unde aveai sansa sa participi la cateva concursuri dragute: Branza Praid de la Hochland, Raftul Bunicii, Tefal (mai exact am castigat o sticla care mentine alimentele reci 4 ore).

IMG_20170607_095654861

Noua branza de la Hochland maturata 6 luni in Salina de la Praid

IMG_20170607_095145933

Noul Blender Tefal

IMG_20170607_175703520

In stanga sticla castigata in cadrul concursului Tefal si sticlele de vin cadou

In prima parte a zilei, la tema How to create brands, cele 3 invitate au purtat o discutie in care au atins subiectul  muncii bloggerilor si parteneriatelor acestora cu brandurile. Ce este bine sa facem si ce nu? De ce este important sa ai povestea ta si sa fii original intr-un online indesat cu multe informatii?

IMG_20170607_101506538

Prima discutie

IMG_20170607_102300748

How to create brands discussion

Am retinut ca povestea si contentul de calitate sunt cele care iti tin aproape comunitatea si totodata cele care iti atrag parteneriatele cu brandurile si care te pot propulsa la rangul de influencer. Bineinteles stim ca TV-ul incepe sa piarda teren, asta mai ales pentru populatia tanara si ca ne indreptam cu pasi repezi catre continutul online.

Dupa pauza de cafea si perindarea prin fata standurilor, a inceput o a doua discutie, Food Talk in care chefii si un blogger au vorbit despre  mancare(bineinteles!) si online. Parerile raman impartite.

Si in sfarsit a treia discutie, How to build a brand, la care au participat Jamila, Teo’s Kitchen si Arovits, a fost una relaxata si joviala, axata pe contentul video si tips and tricks pentru a avea success pe nisa asta, a continutului video.

IMG_20170607_133223272

Concluzii?

Pai e clar: pentru a fi o voce in lumea online este indicat sa ai un continut de calitate povestit intr-o maniera care sa reflecte ceea ce esti tu si sa se identifice cu tine, indiferent de colaborarile pe care le ai si sa fii in pas cu tehnologia, adica sa te adaptezi in functie de trenduri. Acum suprematia cade pe video, instastories, in viitor cine stie, VR?

Sa ne revedem cu bine la editia din toamna.

Pe curand,

Mirela

Anunțuri