Etichete

, , , , , ,

Azi vreau sa vorbesc, in cateva randuri, de un lucru aparte si anume despre apreciere. Il consider aparte pentru ca e atat de rar si plin de emotie!

De cate ori ai aratat apreciere parintilor tai in ultimul timp? Dar bunicilor, prietenilor, profesorilor care te-au calauzit sa ajungi unde esti acum?

Deruland in minte raspunsuri la intrebarea asta, mi-a atras atentia in special aprecierea pe care ar trebui sa le-o aratam profesorilor. Nu-ti trece prin cap sa faci un gest si sa bati la usa lor oferindu-le o floare sau o invitatie la cafea! Cand te gandesti la anii de scoala, te gandesti mai mereu la profesorii naspa sau la cei care te-au ajutat si pe care ii admiri. Acum am realizat ca NU am aratat vreun semn de apreciere pentru profii care m-au inspirat. Nu unul care sa conteze pentru mine si care sa ma induioseze.

Profesoara mea din scoala primara: a fost profesoara care m-a invatat sa scriu si sa citesc si care m-a ambitionat sa fac mai mult pentru mine, sa fiu curioasa si sa iubesc cartile. Nu o sa uit toata viata cum ne invata alfabetul scriind literele perfect cu creta colorata, la tabla, intotdeauna pe partea dreapta! Nu o sa uit niciodata cum ne scotea in fata si cum ne punea sa spunem lectia de istorie! Ce satisfactie aveam atunci cand spuneam  o poezie pe de rost, fara greseala! Nu o sa uit prima lucrare de control de la romana, cand am luat insuficient pentru ca nu stiam sa scriu propozitii, cat de rusinata am fost, cum am plans si cum am dat vina pe stiloul care curgea si cu siguranta nu o sa uit orele de dupa scoala cand faceam dictare cu mama si umpleam caiete intregi cu propozitii! Ce a urmat dupa toata asta: lucrari de control unde luam mereu nota mare! Si asta se datoreaza numai grijii pe care doamna mi-a acordat-o, cum i-a indemnat pe ai mei sa faca ore suplimentare cu mine pentru ca stia ca am potential, numai ca a vazut ca fusesem lenesa si visatoare la orele ei si i-a pasat!

 Va multumesc foarte mult doamna Rodica si voi avea grija sa imi arat aprecierea mea pentru dumneavoastra!

Dar e o supriza, voi reveni ulterior dupa asta. 😀

Pe voi cine v-a inspirat, pentru cine vreti sa aratati apreciere?

