Etichete

Vreau sa stabilesc din prima ceva: nu am jucat in viata mea acest joc (cred ca multi bloggeri care au fost la film in seara asta sunt de acord cu mine) asa ca nu aruncati cu pietre, connoisseurs. Lasati-ma pe mine sa arunc cu pietre, da? Asasinos!

Ok, filmul e in regula. Nu wow, asta e clar. As minti daca as spune asta. Si nu, nu l-am asteptat deloc. Am primit invitatia de la Luciana Corlan si am mers la un film. Atat. Asa ca recenzia se rezuma la opinia unei necunoscatoare.

15841739_10203045477894732_593598340_n

Bun, sa incepem. 🙂

Filmul incepe cu o scena in care un copil se joaca pe coclauri, apoi se intoarce acasa pentru a descoperi un asasinat. Peste 30 de ani, Cal, copilul deja ajuns la maturitate este un puscarias ce va ajunge tinta unor experimente stiintifice, iar de aici va fi plasat in trecut, pe la 1492, pentru a pune mana pe marul ala mult dorit. Marul se crede a detine samburii liberului arbitru si liberate oamenilor iar Asasinii protejeaza acest mar de borfasii aia de Templieri corupti (intervine si biserica bla bla). Daca ajungeau in mana Templierilor cica lumea devenea una supusa  in care domnea pacea si totul era o supunere totala (sic a sa fim un pic paranoia, parca aduce cu lumea noastra, nu?:D). Actiunea e misto atunci cand scenele alea au loc in Spania medievala. In rest celelalte scene de “bataie” din 2016 nu m-au impresionat. Ma asteptam ca d-soara scientist sa ia taurul de coarne si sa il omoare pe tata-sau, dar m-a dezamagit si nu s-a intamplat asa.

Ideea in sine, referitoare la apararea marului cu orice pret si rostirea acelor fraze e misto, violenta folosita pentru apararea unui lucru da bine mereu, e catchy. Costumele asasinilor sunt misto (vine bine pe Fassbender), orasul ala medieval e facut misto, dar ma asteptam la mai multa violenta.

Asa am impresia ca ii lipseste ceva. Dar cica ar mai urma inca un film asa ca probabil de-aia mi-a lasat impresia asta?

Anyway, cei care sunt interesati si vor sa vada premiera filmului adus de Odeon Cineplex o pot face Vineri, pe 6 Ianuarie.

 

