Etichete

, , ,

Pentru ca azi am scris articolul cu pastele, in care am mentionat inghetata buna de la Cremeria Emilia si pentru ca am fost in oras dupa cumparaturi in Park Lake, m-am decis sa imi iau o cafea. Un latte mai exact.

In timp ce cafeaua mi se prepara, ma uitam relaxat in jur: am vazut la cafenea cateva deserturi clasice cum ar fi cheesecake (doar asta imi vine in minte) si apoi ochii mi s-au indreptat instinctiv in dreapta si apoi in stanga. In stanga ce sa vezi! Cremeria Emilia. Dupa ce am inhatat cafeaua m-am indreptat glont inspre stand.

Stiam deja ce vreau: desertul acela in cana cu topping de fistic, acel desert laudat de Radu Dumitru pe contul sau de instagram. Nu am stat pe ganduri si am luat prajitura care zice pe eticheta ca-i cu inghetata.

Acum gustul. Nu e greu sa ghiciti din moment ce scriu despre asta :D. Gustul este divin: combinatia ideala de prajitura cremoasa, si in acelasi timp aerata, nu prea dulce dar nici prea fada, nu greoaie asa cum te-ai astepta de la o crema (nu pare a fi mousse), si in plus e pe straturi si descoperi treptat biscuitii maruntiti si gemul (de capsuni cred ca era) si un strat de ciocolata si deasupra crema aceea cu fistic si si….Extraordinar de delicios.

Asa ca multumesc Cremeria Emilia pentru ca faceti deserturi asa de bune!

Mai jos pozele, normal :):

img_20161218_140044922

Ză one

 

