Etichete

, , ,

Marti pe 13 Decembrie, la Radison Blu Hotel sunt invitata sa particip la Food Bloggers Conference – winter edition.

Abia astept!

Si asta pentru ca sunt o foodie (ca sa folosesc termeni din astia enervanti) si imi place sa incerc retete gustoase si cat mai simplu de preparat. E o intreaga poliloghie treaba cu gatitul la mine dar chiar imi place sa fac asta si stiu sigur ca acest eveniment o sa imi raspunda la niste intrebari.

De ceva timp sunt interesata de alimentatia echilibrata, nu spun sanatoasa pentru ca mi se pare un termen exagerat si eu nu as putea fi paroxista cu asta, asa ca as vrea sa aflu notiuni noi pe care sa le aplic in alimentatia mea sau sa ma documentez cu informatie de calitate.

Ma astept sa descopar retete noi, sa aflu modalitati corecte de preparare a mancarurilor, sa ma bucur de prezenta speakerilor si de ce nu, mancarica buna. 😀

Asa ca ne vedem acolo pe 13 Decembrie!

fbc-2016-live

