Etichete

Am ajuns abia la 11:00 dar inca nu misuna nimeni printre standuri.  M-am invartit cu Luciana Corlan de vreo 3 ori pe la toate standurile, am mancat un sandvis de la restaurantul cu specific spaniol de acolo si am baut o cafea pana cand am ajuns cu mari ezitari la prima oprire, Avincis. Apoi au urmat inca 4.

img_20161126_112418422

La targul GoodWine dimineata

Vinuri rose, merlot, pinot gris, cabernet sauvignon, si minunatele vinuri dulci: Sirena Dunarii si Ice wine de la Castel Mimi creat din struguri inghetati!

Note florale la vinuri dulci. Nu stiu ce tip de floare era, dar era. Din prisma unei necunoscatoare ce nu mai vrea sa fie asa. Degustarea de vinuri a fost ca un portal ce m-a adus in lumea fascinanta si complexa a vinurilor. Am incercat soiuri, zic eu, destule, iar printre aburii alcoolului incercam sa asimilez cat mai multe notiuni pentru ca eram interesata de unde sunt toate aromele astea fructate, de ciocolata si de vanilie etc. Am aflat ca din procesul de vinificatie, sol, tip de sticla, dop, drojdii si procesul de fermentatie ( sper ca nu m-am repetat). O surpriza placuta a fost vinul spumant: delicious!

Dar ce m-a dat pe spate au fost vinurile dulci. Dumnezeule! Atat de aromate si de…dulci! Nu imi venea sa cred ca exista asa ceva! Dar, da exista, si la Vinarte, respective Castel Mimi gasesti asa ceva. Dupa atatea alte soiuri degustate inca puteai face diferenta intre ele. Ambele erau dulci, foarte dulci as spune fata de ceea cu gustasem  inainte, dar vinul de la Vinarte era cu note de caramel si miere iar cel de la Cramele Mimi era cu note florale. Mie asa mi s-a parut. Descrierea completa o gasiti  pe site-urile lor daca nu ma insel.

Apoi capitolul branzeturi: nu am cuvinte sa descriu cat de amazing erau. Italianul cu branzeurile ne-a oferit cateva tipuri: branza in cenusa, invelite in Frunze de nuca, ierburi aromatice, cu pere si preferata mea, branza cu trufe. O doamne! Dupa 10 minute inca era aroma de trufe in cavitatea bucala (suna penibil,stiu, dar nu ma pot abtine sa nu zic asa!). Buuun…dupa toata nebunia asta am gustat masline cu trufe pe o bucatica de paine…Deja intrai in alta lume. Aristocrata as spune. Aristocratie la borcan. Prea bun ca sa fie adevarat. Dar era, si cu promotie de 2 borcane le la 50 LEI.:))

Mai multe nu vreau sa va povestesc, puteti sa va duceti maine la targ. Intrarea 30 LEI.

GoodWine,  iti multumesc! Si tie Blogal Initiative pentru invitatie! J

