Etichete

Mi-am propus anul asta sa merg la un targ de vinuri asa ca am cautat evenimente related to si am dat peste Targul de vinuri GoodWine de la Romexpo ce se va ‘’consuma’’ intre 25 si 27 noiembrie, la Pavilionul C1. Asa ca tineti minte locatia daca aveti de gand sa va delectati cu vinuri alese. 😀

Am aflat ca a devenit cel mai mare eveniment viticol pe anul asta din Romania si ca se afla deja la a opta editie. Pagina de facebook a evenimentului o gasiti aici iar site-ul aici.

Presimt ca o sa fie interesant pentru ca:

  • Degustare de vinuri, logic. 🙂
  • Voi cunoaste mai bine soiurile de vin pe care le stiu doar din auzite
  • Voi intelege mai bine aceasta piata a vinului. Poate, cine stie, voi afla mai multe si despre Drumul Vinului?

Nu incape indoiala ca imi voi incanta papilele gustative cu vinuri parfumate si branzeturi bune (sper!) si imi voi aminti de cateva  notiuni interesante din cartea lui Andrei Oisteanu, Droguri si narcotice in cultura romana: dacii erau un popor de oameni care iubeau vinul foarte mult. Cu cat era mai tare, cu atat mai bine. Pentru a-i spori taria, iarna aveau un ritual standard: il tineau afara pana ingheta apa din el, apoi inlaturau gheata respectiva iar licoarea rezultata era, cum sa zic, un vin atat de tare, incat cadeai lat. Pentru ca dacii incepusera sa iubeasca vinul prea mult, preotul Deceneu ordonase defrisarea unor portiuni destul de intinse de vie, pentru a mai domoli putin setea acestora.

Cam asa eram noi cunoscuti in vremurile dacilor. J Pentru mai multe informatii, cititi cartea pe care am mentionat-o.

O sa revin cu un update dupa event pentru impresii.12725218713_5bbbcc7988_b

